אינסטלטור עם המלצות: לאיתור נזילות מים במצלמה טרמית

Wiki Article

אולם כאשר מדובר במערכות אינסטלציה, הדברים מעט סבוכים יותר. לכאורה, לא קשה לזהות מצב בו קיימת נזילה בברז, או אפילו בקיר שנמצא מאחורי הברז, או בקיר שמאחורי האמבטיה.

בעת הזמנת שירות של מצלמה טרמית לאיתור נזילות מחיר מסוים אמור להישאר משתלם גם אחרי כמה שנים ברצף.

בעבר עבודתו של האינסטלטור דמתה לעבודת בילוש וגישוש. בעלי הדירה היו מזמנים אותו כשחשדו שמדובר בנזילה גלויה או סמויה. והוא היה צריך לבדוק לאורך הקירות על סמך נסיונו, או באמצעות ניחוש מושכל את מקור הנזילה. חשדם של בעלי הבית יכול היה להתעורר מכמה גורמים. בנזילה סמויה מדובר היה בחשבונות מים כבדים ללא הסבר ברור.

מצלמה תרמית, למי שטרם התוודע למושג, היא בעצם מצלמה מקצועית רובוטית מתקדמת שמסייעת לבעל המקצוע לאתר את מקור הנזילה, בין אם הוא מגיע מהצנרת, מאיטום לקוי, מרזבים תקולים, ברזים שבורים ועוד וזאת ללא הרס של המבנה או חציבה  בקירות, בזמן שהמצלמה מספקת מענה מדויק אודות המיקום של הנזילה והמקור שלה.

קרא עוד » איתור נזילות כיצד תמצאו שירות איתור נזילות מקצועי ויסודי? בכל שנה מגיעה התקופה הזו, כמה שבועות לפני החורף- בה אנו דואגים להכין את הבית הרכב ואת עצמנו

קרא עוד » בדיקות נזילות ממרזבים בדיקת נזילה ממרזב עוד מעט קט מגיע החורף ואיתו כמו בכל שנה גשמים.

איתור מדויק של מיקום הנזילה. אם המאתר לא מצליח לאתר את הנזילה – אין שום סיבה שתשלמו מעבר למחיר ביקור.

ייתכן ובפועל המאתר לא יצטרך להשתמש בכל האמצעים ואז המחיר יישאר זהה או במקרה הטוב יותר יהיה נמוך מהצעת המחיר, אך מה שבטוח הוא שלא תשלמו מחיר גבוה מהמחיר שצוין בהצעת המחיר. אז איך אמורה להראות הצעת מחיר כזאת? שמחים ששאלתם

ישנם אנשים ובעלי בתים שרוצים לבצע תיקון נזילות באופן מהיר וכזה אשר יחזיר את המצב לקדמותו, אך זאת ללא איתור נזילה בצורה נכונה ומקצועית תוך מתן פתרונות "אינסטנט" שאינם יעילים.

אם מאתרים את המקור של הנזילה ומטפלים בבעיה ולא רק בסימפטומים שמופיעים על פני השטח, זה מגדיל את העמידות של הפרויקט.

קרא עוד » דלתות ארון חשמל: מפח או מתכת? דלתות ארון חשמל דלתות ארון חשמל הן חלק נפוץ בבתים רבים שכן הן מאחסנות ציוד וחומרי חשמל. הם גם החלק הכי מתעלם מהבית מכיוון שהם

המחירים באתר משתנים ואינם קבועים, המחירים נקבעים לפי אופי העבודה בלבד. המחיר הסופי יקבע בשיחת הטלפון או בפגישת הייעוץ.

בעיות איטום נחשבות לקשות כנסו לאתר ביותר בתהליך איתור הנזילה. במקרים רבים המים חודרים מחוץ אל פנים המבנה במצבים בהם יש ליקויים במבנה של המרפסת או הגג. במצב זה, לרוב יופיעו כתמים בתקרה.

מרזבים לא עובדים – מרזבים תפקידם להעביר את המים שהצטברו על גג המבנה הלאה אל מקומות ייעודיים וזאת כדי שניתן יהיה להוריד את המים בצורה מכנית מהגגות ובכך למנוע היווצרות מים על גג המבנה – מה שעלול לגרום לנזילות והצטברות מים מסוכנת.

Report this wiki page